reklama

Nenápadná Láska

... rodičia a ich nenápadná láska

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čakajúc na očné vyšetrenie som si uvedomila, aká nenápadná a krásna je láska rodiča a dieťaťa.

Oproti mne sedela mamička s asi 6-ročným chlapcom. Tvárila som sa znudená svetom, ako všetci v mojom veku, keď musia čakať na niečo, čo pokladajú za nepodstatné. S mp3kou v ušiach som ich chvíľu ukradomky pozorovala..

Mamka bola nervózna, neustále syna napomínala, aby nebehal, asi bol taký hyperaktívny, ako kedysi (hm..tak áno trošku aj teraz) ja. Viackrát ju neposlúchol a a pre to si preňho zabehla a chytila ho do svojho zverákového objatia. Smial sa, tak úprimne a detsky, tie deti majú taký bezstarostný život. Mamka ho nežne šteklila, smiala sa s ním a takto detinsky a jednoducho sa spolu náramne zabávali. Sadol si na lávku a začal niečo rapotať,mamka mu chápajúco prikývla a trošku pohrešila. Opreli sa hlavami a začali sa dokopávať.

Zvláštne, aká mi táto chvíľa pripadala pokojná...
Prirozdená, ako dýchanie...
Taká všedná, každodenná a predsa krásna...

Presne. Nenápadná láska.. Asi som pochopila... 

Také milé..:)
... Mamka chytila syna za ruku a pripomenula mu, aby prestal robiť neplechu. Znova totiž začal poskakovať. Nežne ho zdrapila a spolu vošli do ambulancie.

Mamka, ocko, tlieskam vám za všetko a ľúbim vás.:)

Paulína Jakubjaková

Paulína Jakubjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vyštudovaná ekonómka, v súčasnosti pracujem v oblasti environmentálneho reportingu. Dlhodobo sa venujem vzdelávaniu, mám za sebou pedagogickú prax na stredných obchodných školách a medzi moje záľuby patrí šport, knihy a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  Moje zamyslenia :)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu